Erik Jan Harmens spreekt tijdens DartReport Seminar op 30 juni
Erik Jan bijt het spits af met een lezing over integrated reporting, dat hij benadert vanuit de praktijk. Welke contentstrategie werkt optimaal? En hoe bewaak je de authenticiteit van de content?
Matt Gower (Founding director of CitySavvy) deelt vervolgens zijn internationale kennis en ervaring over het fenomeen waardecreatie in de context van integrated reporting. Hoe communiceer je? Wat zijn kansen en valkuilen?
Maarten Kooij (Lead developer bij Polder Knowledge) geeft zijn visie op de ontwikkeling van corporate reporting vanuit een online technisch perspectief. Hoe combineren we snelheid, gemak, foutloosheid en flexibiliteit? Hoe ziet het platform van de toekomst eruit?
Tot slot gaat DartGroup in op de relatie tussen corporate reporting en branding. Hoe organiseer je reporting-activiteiten vanuit het principe 'One Brand, One Company'?
Meedoen? Aanmelden kan hier.
DartReport Seminar | Donderdag 30 juni | 15.30 - 18.30 uur | ‘De Bonte Zwaan’ | Haparandadam 7 | Houthavens, Amsterdam